Партнерство з бізнесом – запорука підвищення якості практикоорієнтованого навчання

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

 

Нещодавно завершилося стажування студентів-добровольців освітньо-професійної програми «Логістика» в українському офісі казахської авіакомпанії «AirAstana», яке стало результатом співробітництва провідного авіаперевізника з Національним авіаційним університетом.

Для довідки: 12 червня 2019 р. відбулася зустріч студентів першого курсу кафедри логістики НАУ з представниками авіакомпанії AirAstana»  Галімжаном Базілбаєвим та Веронікою Булавицькою, які  розповіли про креативне бачення нової на українському ринку авіакомпанії. Аргументовано і переконливо розповідали про їхню зацікавленість у залученні  юних і креативних «помічників», якими вони бачать наших студентів.  

 

Після зустрічі зацікавлені студенти підготували своє резюме і відправили в авіакомпанію. Влітку вони були запрошені на стажування. Перш за все, юні логісти набули досвіду у спілкуванні з клієнтами в реальній робочій обстановці. Вони перевірили свою здатність зацікавити потенційного клієнта у послугах компанії. 

Під час спілкування з клієнтами стажери збирали статистичні дані, за результатами обробки яких компанія мала змогу дізнатися більше про своїх пасажирів та їх бажання. Більше того, наші юні логісти зареєстрували близько сотні пасажирів у програмі лояльності авіакомпанії, що також є дуже корисним для «AirAstana». Отже вони здобули неймовірний досвід та навички, які безперечно допоможуть у майбутній професії. 

Також стажери практикували свої здібності в «Excel». Створювали таблиці з даними, які вони збирали в аеропорту. Допомагали у корегуванні цін авіаквитків за різними напрямками сполучення. Побачили, як працює авіакомпанія із середини. Робили свої перші аналітичні роботи, у яких порівнювали різні аспекти щодо пошуку конкурентних переваг.

Студенти переконані, що протягом місяця такої практики в авіакомпанії AirAstana вони навчилися багатьом корисним практичним речам, а також мали неймовірну можливість попрацювати в чудовому колективі авіакомпанії. 

На їхню думку, досвід, якого вони набули у процесі стажування включає набуття навичок щодо:

  • практики роботи у великій компанії,
  • удосконалення власних навичок у роботі з клієнтами,
  • «прокачки» навиків з комунікабельності,
  • вивчення програми лояльності,
  • опитування пасажирів та обробки статистичних даних тощо.

З іншого боку їхній внесок у діяльність самої компанії є теж немалим, адже вони власними силами опитали та зацікавили понад 200 пасажирів, за результатами чого:

  • структурували відгуки пасажирів у табличну форму, чим уможливили скорочення часу на обробку відповідей, та, як наслідок, пошуку шляхів щодо підвищення якості сервісу компанії;
  • вплинули на гнучкість цінової політики на квитки з урахуванням ринкової ситуації.

І це – лише початок!..